Fandom

Allen Halliwell

837stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze2 Udostępnij
Przemoc nie jest odpowiedzią, Robin. Niech miłość przemieni twój strach. Wiem, że czujesz tą miłość.
—Allen mówiący do Robin[źródło]

Allen Halliwell był śmiertelnikiem który mieszkał w San Francisco. Był mężem Penelope Johnson i ojcem Patty Halliwell, więc był dziadkiem czarodziejek.

Historia

Wczesne życie

Penny poślubiła Allena, w 1940 roku. W 1950 roku Penny urodziła mu córkę Patricie.

Penny and Allen.jpg

Penny i Allen

W późniejszych latach 60, Allen złapał kontakt z grupą hipisów po czym stało się to ich stylem życia. Stali się później oni założycielami grupy hipisów-czarownic. 

Śmierć

W styczniu 1967, Allen pomógł Penny stworzyć magiczną ochronę z kryształów przed demonami i czarownikami. Jednak nie wiedzieli, że najlepsza przyjaciółka Penny - Robin, była naprawdę złą wiedźmą, która planowała zabić wiedźmy wraz ze swoim chłopakiem, czarownikiem - Nigielem.

Allen zauważył dziwne zachowanie Robin i poszedł za nią na strych. Widział jak Robin rzuca zaklęcie przywołania zła. Próbował ją powstrzymać, jednak ta zabiła go kulą ognia. Penny zauważyła ciało Allena i zabiła Robin. Pełna bólu i złości po utracie ukochanego stała się najgroźniejszą i najpotężniejszą łowczynią demonów, co wpoiła swoim wnuczkom.

Witchstock

Allen Death.jpg

Allen umiera po tym jak, zostaje raniony kulą ognia Nigela

W 2004 roku, Paige przeniosła się w czasie do 1967 gdy założyła parę butów Penny stare 'go go kozaki. Pojawiła się w momencie gdy Robin miała rzucić kulę ognia w Allen'a. Robin zginęła od jednej ze swoich własnych kul, po tym jak Paige ją powaliła, wpływając tym samym na oś czasu.

Nawet po dowiedzeniu się, co Robin i Nigel planowali, Penny nie chciała użyć swoich zdolności telekinetycznych do walki z powodu jej silnych przekonań pacyfistycznych. Poźniej, Nigel zamigał i próbował zabić Penny i Piper, ale Allen obronił je. Został trafiony kulą ognia i zmarł.

Penny była tak zrozpaczona, że planowała zawiązać swoje moce, ale Piper, Phoebe i Paige przekonały ją, że to więcej niż dopuszczalne by walczyć dla kogoś kogo kochała, Penny potem unicestwiła Nigela i stała się osobą którą miała być.

Ciekawostki

  • Allen miał siostrę, Janice. Często u niej zostawiał małą Patty. Dodatkowo Paige Matthews wyglądała niemal identycznie jak jego siostra, ponieważ wziął ją początkowo za Janice, kiedy najmłodsza z sióstr Halliwell przeniosła się do tych czasów.
  • Penny nazwała Wyatta małym Allenem, ze względu na podobieństwo. Mówi, że to jest dobrą rzeczą.
  • W drzewie genealogicznym męża Penny wymienia się jako Jack'a Halliwell, zamiast Allen'a

Występy

Allen Halliwell wystąpił w 1 odcinku w trakcie trwania serii.

Sezon 6

Witchstock

Referencje

  1.  Jak wspomniano w "Pardon My Past"
  2.  Jak wspomniano "Witchstock".

Więcej z Fandomu

Losowa wiki