Fandom

Billy Zane

837stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

William George Zane Jr., znany bardziej jako Billy Zane (ur. 24 lutego 1966 roku w Chicago w stanie IllinoisUSA) – amerykański aktorreżyser i producent filmowy i telewizyjnymodel greckiego pochodzenia. W czarodziejkach zagrał Drake chłopaka Phoebe.

Biografia

George William "Billy" Zane, Jr, amerykański aktor, producent i reżyser, który urodził się w dniu 24 lutego 1966 roku w Chicago, Illinois. Jako nastolatek, Billy uczestniczył na Obozie Harand of the Arts Theater w Elkhart Lake, Wisconsin, a następnie udał się do American School w Szwajcarii. Po ukończeniu szkoły średniej Billy wyjechał do Kalifornii, aby spróbować swoich sił na dużym ekranie; w ciągu trzech tygodni, zdobył swoją pierwszą dużą rolę w filmie Powrót do przyszłości później pojawił się w sequelu. Po niewielkiej roli w filmie Critters otrzymywał główne role w kilku filmach telewizyjnych. Jest najbardziej znany z roli Caledon Hockley "Cal" z 1997 przeboju Titanic. Jest również znany z głównej roli w filmie akcji komiksu książki Phantom i jego cameo w Zoolander.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki