Fandom

Coop Halliwell

Przekierowano z Coop

837stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Coop jest Kupidynem, znanym również jako Posłaniec MIłości. Jest mężem Phoebe i ojcem ich trójki dzieci.

Coop jest jedynym kupidynem, który jest ojcem. Potrafi się teleportować i posiada podstawowe umiejętności Kupidyna: wyczuwanie miłości, spowolnienie czasu i sprawienie by osoba zdała sobie sprawę ze swoich prawdziwych emocji, jest również nieśmiertelny. Ponadto Coop posiada pierścień, dzięki któremu posiada dodatkowe zdolności.

Opis

Moce

Moce własne

ImagesCAPFFCR2.jpg

Moce pierścienia

Ślub coop i Phoebe.jpg

Ślub Phoebe i Coopa.

Kupidyni posiadają także magiczny pierścień dzięki, któremu wykorzystują dodatkowe moce.
  • Chronokineza
  • Zatrzymanie czasu
  • Namawianie
  • Hologram
  • Projekcja

Również pierścień pozwala im na m. in. pokazywaniu wspomnień, otwieraniu serca na miłość, a także Coop teleportował Paige do głowy Henryego.

Historia

CoopPaigePhoebeDestiny.jpg

Ślub Phoebe i Coopa.

Kupidyni to magiczni aniołowie odpowiedzialni za miłość i łączenie ludzi w pary. W 2006 roku Starsi wysłali Coopa do Phoebe, aby ten pomógł jej naprawić jej życie miłosne. Aby tego dokonać kupidyn dawał jej rady, pouczał ją, pomagał organizować randki, a nawet wybrał się z Phoebe w podróż do przeszłości żeby pokazać jej Cole'a, Dexa, a nawet Antona (czarnoksiężnika, kochanka przeszłego wcielenia Phoebe). Coop pokazał jej w ten sposób, że każda miłość prócz cierpienia przynosiła także wiele radości i szczęścia. Kupidyni podobnie jak duchy światłości mają zakaz wiązania się z ludźmi. Na początku Phoebe nie przyznaje się do swojego uczucia, jakim darzy Coopa, niedługo jednak okazuje mu miłość i w odcinku finałowym, widzimy jak Anioł Przeznaczenia udziela parze ślubu.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki