Fandom

Czarownice

837stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Jesteśmy czarownicami. Możemy wszystko.
—Penny Halliwell[źródło]

Czarownica to kobieta obdarzona nadludzką mocą magiczną, dzięki której może rzucać zaklęcia zmieniające rzeczywistość i tworzyć wywary o magicznych właściwościach. Oprócz tego czarownice posiadają indiwidualne magiczne dary, które rozwijają się razem z nimi. Każda czarownica posiada Ducha Światłości - swojego opiekuna , który ma za zadanie ją chronić i pomagać. Czarownica ma za zadanie ochronę niewinnych przed demonami i innymi zjawiskami paranormalnymi. Niestety istnieje wiele czarownic, które przechodzą na stronę zła,

Pochodzenie czarownic sięga początku początków Ziemi. Od tego czasu, czarownice istniały przez niezliczone wieki, przekazując swoją wiedzę i umiejętności z pokolenia na pokolenie. Wbrew powszechnemu przekonaniu, czarownice nie otrzymały swoich uprawnień od diabła ani go nie czciły. Zamiast tego, czarownice swoje uprawnienia dostały, by unicestwiać wszelkiego rodzaju zło, chronić niewinnych i czynić świat bezpieczniejszym miejscem. Termin "czarownica" nie określa wyłącznie płci żeńskiej, mężczyźni również mogą być czarodziejami.

Każdy ród czarownic pochodzi od Neena, znanego również jako pierwszych czarodzieji.

Załączniki

(Tekst z Księgi Cieni:)

Wicca Rede: I to zaszkodzić żadnej, robić to, co chcecie.

Czarownice są śmiertelnikami, mogą być dobre lub złe, ale tylko dobre czarownice są obrońcami niewinnych. Tradycyjnie, czarownice rodzą się z pierwotną aktywną mocą, taką jak telekineza, ale ich moce wzrastają wraz z czasem.

Często ich nadprzyrodzone zdolności są ukazywanie już we wczesnym dzieciństwie, choć nie jest to nic niezwykłego dla osoby, aby rozwijać się w dorosłym życiu przed nią lub jego moce są rozwijane. W uzupełnieniu do ich aktywnych uprawnień, czarownice mogą rzucać czary i tworzyć mikstury do wzmacniania ich magii. Źyją według zasady, że nie będą używać magii dla korzyści osobistych. Czarownica musi zdecydować w ciągu pierwszych 48 godzin, od aktywacji uprawnienia czy chce być po stronie dobrej lub złej.

Historia

Pochodzenie Czarownic

Więcej z Fandomu

Losowa wiki