Fandom

Is There a Woogy in the House?

837stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Szablon:Cpiętnasty odcinek pierwszego sezonu, a tym samym piętnasty całego serialu Czarodziejki.

Streszczenie

Dom sióstr Halliwell przeżywa kolejne trzęsienia ziemi. Wymaga on remontu, gdyż Cleur zamierza przyprowadzić do domu gości... Przychodzi robotnik, by sprawdzić gaz. Po wizycie w piwnicy zaczyna dziwnie zachowywać. Phoebe od dzieciństwa mówiła, że w domu kryje się demon Woogy, jednak nikt jej nie wierzył... Gdy odkrywa, że robotnik jest pod władzą złych mocy, udaje się do piwnicy, pokonując swój lęk. W efekcie wpada w pułapkę, podczas gdy esencja Woogy'ego przechodzi właśnie na nią... Gdy robotnik atakuje Piper, Phoebe ją ratuje. Dzięki mocy Woogy'ego, dostaje nowe dary i opętuje gościa Cleur i Prue... Na dodatek, Woogy je wyrzuca z domu. Demon opętuje nowe osoby, na które Phoebe rzuca nowe uroki, wśród których znajduje się Andy... Siostry wykorzystują moment nieuwagi Woogy'ego, który już zdążył roznieść swoją esencję po całym domu. Niestety, Księga Cieni nie dała im wystarczająco dużo wiedzy, by zniszczyć Woogy'ego. Dopiero teraz wierzą w opowieść babci Penelope i przeżycia Phoebe w piwnicy... Niestety, Woogy chce pociągnąć je w Nicość. Phoebe wypowiada zaklęcie Światła, które odegnało Woogy'ego... Tymczasem Piper wpada w oko gość dodatkowy na kolacji, Josh, z którym się pokłóciła o butelkę 'Callera Jenson'...

Więcej z Fandomu

Losowa wiki