Fandom

Ivan Sergei

837stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Ivan Sergei zagrał Henry'ego Mitchella w Sezonie 8. Był chłopakiem, a kilka odcinków później już mężem Paige Matthews.

Biografia

Ivan Sergei urodził się 7 maja 1971 roku w Baltimore, w Maryland. Jest holendersko-włoskiego pochodzenia. Uczęszczał do Hawthorne High School. Ivan i jego żona Tanya są małżeństwem od 2003 roku.

Sergei po raz pierwszy zasłynął z roli w filmie Johna Woo z 1996 roku Zbrodnicze Tradycje (Once a Thief), a potem powrócił z resztą obsady do serialu, jednak wyemitowano tylko jeden sezon. W następnym serialu wystąpił u boku Amandy Peet. Serail emitowany był od 1999 do 2001 roku. 

Sergei zagrął również w takich filmach jak If Someone Had Known, Dangerous Minds, Mother, May I Sleep with Danger?, The Opposite of Sex, oraz 10.5 . Gościnnie poajwił się w Touched by an Angel, Cybill oraz Party of Five. W 2005 i 2006 roku wystapił w serialu Czarodziejki (Charmed) jako Henry Mitchell, chłopak, a później mąż głównej bohaterki, Paige Matthews. Zagrał również drugoplanową rolę w filmie Sztuka Zrywanie (The Break-Up) u boku Jennifer Aniston i Vince Vaughna. Partnerował Jenny McCarthy w filmie Santa Baby.

W sierpniu 2008 roku wystąpił gościnnie w serialu CSI: Kryminalne Zagadki Miami (CSI: Miami).

Galeria

Szablon:Szablon Galeria box

Dodatkowe Informacje

  • Podczas kręcenia filmu Santa Baby, Ivan miał romans z jenny McCarthy. Jenny zgrała Mitzy Stillman w sezonie 6 w odcinku The Power Of Three Blondes.
  • Zagrał również u boku Drew Fullera w Narzeczone Armii (Army Wives).
  • W wolnym czasie Ivan oddaje siefotografii.
  • W 2002 roku Ivan wyreżyserował swój pierwszy film. Film nosi tytuł Rebellion.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki