Fandom

Jack Sheridan

837stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Jack Sheridan był śmiertelnikiem i znajomym z pracy Prue Halliwell. Był pierwszą poważną miłością Prue po śmierci Andy'ego Trudeau.

Historia

Jack był pierwotnie aukcjonerem internetowym. Kiedy Prue identyfikowała pewną wyjątkową różdżkę, Jack wtrącił się i śmiało zaproponował, by zagwarantować kupującemu z góry tysiąc dolarów w gotówce. Jak się okazało różdżka należała do Tuathy, potężnej osiemnastowiecznej wiedźmy. Po pokonaniu Tuathy Prue oddała Jackowi różdżkę; kryształ był już pęknięty. Jackowi spodobała się odwaga Prue i postawił jej drinka.

Prue spodobała się Jackowi do tego stopnia, że namówił swojego brata bliźniaka, Jeffa, do odegrania swojego numeru popisowego, który często stosowali w dzieciństwie. Pewnego dnia Prue zobaczyła jednego z Sheridanów przy dzbanku do kawy. Poszła do stoiska z prasą i ujrzała tam kolejnego Sheridana tym razem czytającego gazetę. To wzbudziło w niej przypuszczenia, że Jack jest czarownikiem. Myślała, ze to niemożliwe, by z jednego miejsca dostać się do innego w tak szybkim tempie, bez użycia mocy migania. Aby potwierdzić swoje złe przeczucia razem z Piper wypowiedziały zaklęcie, dzięki któremu słyszały myśli innych. Później, kiedy pojawił się Jeff (udając Jacka), Prue usłyszała jego myśli i przeraziła się na tyle, by go zabić. Jakkolwiek, kiedy potem obaj stanęli przed nią w tym samym czasie, znikły jej podejrzenia. Spoliczkowała jednak obydwu, karząc za głupie żarty.

Niedługo potem Jack zdecydował się przyjąć długoterminową ofertę pracy w Buckland. Pomógł Prue dokonać transakcji z klientem z Japonii, używając biegłego japońskiego do omówienia i podpisania umowy. Wkrótce po tym czarodziejka i aukcjoner zaczęli się spotykać.

Po pewnym czasie Jack planował zabrać Prue do Nowego Jorku, jednak ta wycofała się ze względu na magiczne obowiązki. Ich związek niedługo się rozpadł. Prue rzuciła pracę w Buckland, bo Jack i pan Cauldwell chcieli wystawić na aukcję obraz rzekomego autorstwa Moneta, wiedząc że nie jest on autentyczny.

W Serialu

Sezon 2

That Old Black Magic
They're Everywhere
P3 H2O
Ms. Hellfire
Heartbreak City
Reckless Abandon
Awakened

Więcej z Fandomu

Losowa wiki