Fandom

Odchylenie

837stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Odchylenie jest zdolność do manipulowania wysyłanych w nas magicznych mocy , aby odwrócić je z powrotem do kierunku z kąt one pochodza. Odchylenie można również uznać za pole siłowe lub psychiczne bariery.

Możliwość we wszystkich formach, wydaje się nieco z odmianą telekinezy . Jedyną różnicą jest to odchylenie jest obrona możliwości i mogą być używane tylko do barykady i wysłać ataku, skąd to pochodzi, natomiast Telekineza może zostać użyta defensywnie lub ofensywnie, i do manipulowania przychodzących ataku, tak użytkownik chce.

Zapraszam do obejrzenia galerii na strone http://charmed.wikia.com/wiki/Deviation

Prue Halliwell [1]edytuj

Prue używa Odchylenie do odbicia energii z powrotem na demony we wszystkich sezonów jeden do trzy, ale to nie może być uznany za poszczególne siły odchylenia, ponieważ jej głównym moc telekinezy przeczy temu. Jeśli magiczne odnosi się moc telekinezy, nie mogą odnosić się również moc Odchylenie ponieważ jest postrzegane jako składnik Telekineza.

Piper Halliwell [2]edytuj

Magiczna istota może dotyczyć jedynie Odchylenie jeśli nie mają zdolność telekinezy. Jest to podobne do kiedy Piper wieje rzeczy żadna z części uderzyć. Mimo, że jest tego nieświadomy. Piper jest w stanie używać jejmolekularnej spalania w podobny sposób na odejście ogniste kule z powrotem na swoje cele, coś zrobiła kilka razy w ciągu cyklu.

Phoebe Halliwell [3]edytuj

Phoebe wykorzystuje swoją moc Channeling odstąpić magiczne moce z powrotem na jej przeciwników. To jedna z wielu możliwości w jej mocy Empathy , jak również jednym z jej podstawowych ruch obronny. Moc Phoebe jest wyjątkowy, ponieważ może ona odwrócić wielu uprawnień na raz, wykorzystując pełną moc swojego umysłu i rąk\

Paige Matthews

Paige wykorzystuje swoją moc telekinetycznego orbingu, by wysyłać kulę z powrotem w stronę demonów.

Lista użytkowników [4]edytuj

Uwagi [5]edytuj

  • Piper używane tę zdolność w odcinku Ewa Wszystkie Halliwell jest , kiedy zamroził Grimlocks, że przekazane jej Molecular Unieruchomienie przez różdżkę.
  • Mamy rzeczywiście zobaczyć czasami Piper przed uderzeniem kawałki, kiedy używa jej Molecular mocy spalania. Jednak istnieje możliwość, że jej zdolność Odchylenie opracowane później, gdy jego moc wzrosła do spalania.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki