Fandom

Orbitowanie

837stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze2 Udostępnij

LeoOrbing.gif
  Orbitowanie
- magiczna zdolność teleportacji, którą posiadają tylko  Starsi, Duchy Światłości i Duchy Ciemności. Orbitowanie występuje zazwyczaj w postaci białego lub błękitnego światła i migawek (orbów), jednak zdarzało się iż występowały różne kolory orbitowania np. Gideon posiadał purpurowy. Duchy Ciemności natomiast zawsze teleportują się w czarnych orbach.

Orbing (biały) jest również jedyną metodą teleportacji, która pozwala dostać się na "górę"( prawdopodobnie jednak pozwala na to także teleportacja w czerwieni ). Jest to zabezpiecznie Starszych na wypadek gdyby siły zła próbowały się tam dostać. Dlatego też postaci takie jak Eames lub Tytani starali się schwytać Ducha Światłości by przejąć jego moc i móc w ten sposób dostać się na "górę" Podczas orbowania sylwetka zmienia się w świetliki (orby) i następnie w zależności od rodzaju teleportacji sylwetka chwilowo wydłuża się i dematerializuje lub jak w przypadku Paige i Samuel'a dematerializuje się odrazu. Zaraz po rozproszeniu orbów (dematerializacji) użytkownik może pojawić się w innym miejscu. Warto również dodać iż dzięki tej teleportacji, użytkownik może najpierw sprawdzić pomieszczenie/miejsce do którego chce się przenieść.

Użytkownicy

Więcej z Fandomu

Losowa wiki