Fandom

P. Halliwell

837stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

P. Halliwell (ur. 2013 r.) to najmłodsza córka czarownicy Phoebe Halliwell i kupidyna Coop'a . Młodsza siostra Prudence i Parker . W serialu jest wspominana tylko raz w odcinku "Na zawsze Czarodziejki", ale nie pojawia się w nim. Widzimy jednynie Phoebe z nią w ciąży. Możemy wywnioskować, że jej imię zaczyna się na "P", bo Phoebe chciała kontynuować tą rodzinną tradycję. Warto wspomnieć, że jest najmłodszą z dziewięciu kuzynów. Logicznie rzecz biorąc tylko Phoebe miała trzy córki a co za tym idzie jest duże prawdopodobieństwo że odziedziczyły one moc trzech(choć uważa się że to dzieci Piper są kolejną mocą trzech to jednak zostało powiedziane na początku serialu że moc trzech może stworzyć tylko moc 3siostry a w przypatku dzieci Piper są to 2bracia i jedna siostra). Oznacza to, że najmłodsza córka Phoebe odziedziczyła odziedziczyła moce właśnie po niej. A to znaczy, że jej możliwymi mocami są:

i oczywiście zdolności kupidynów(zapewne wszystkie skoro Wyatt i Chris i Paige[Melinda nie odziedziczyła wszystkich zdolności Leo jako ducha światłości gdyż gdy "powstała" on nie był już nim] posiadają wszystkie zdolności swoich ojców czyli duchów światłości to zapewne w przypatku kupida jest tak samo) Zdolności kupidyna:

Oraz zdolności pierścienia jesli go posiadła:

  • Projekcja
  • Chronokineza
  • Hologram
  • Namawianie(dzięki temu mogą kogoś do czegoś kusić przez umysł w przypatku kupidynów do miłości)
  • Zatrzymanie czasu(o wiele silniejsze niż spowolnienie molekuł)

I równiez kilka innych zdolnosci jak np. pokazywanie wspomnień itp

Więcej z Fandomu

Losowa wiki