Fandom

P. Russell

837stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Pearl Russell (1904 - 1928 r.) - widzieliśmy ją w odcinku pt. Pardon My Past i Generation Hex. Jest to przeszłe wcielenie Phoebe Halliwell. Panna Russel mieszkała w rodzinnej posiadłości w San Francisco razem ze swoimi kuzynkami Phoebe Bowen i Priscillią Baxter, jednak nie lubiły się zbytnio, ponieważ Pearl Russel była złą czarownicą i kuzynki musiały ją zabić.

Opis

Moce i umiejętności

Pearl Russell prawdopodobnie dysponowała tylko mocą pyrokinezy i wizji, jednak więcej informacji o jej magicznych darach jest nieznana. Pyrokinezę w jej wykonaniu widzieliśmy kiedy sprawdzała swoją moc po wypiciu eliksiru od Antona oraz podczas walki z Phoebe Bowen.

Historia

Życie przed złem

Zanim Pearl poznała Antona była dobrą czarodziejką, która z Phoebe Bowen i Priscillią Baxter walczyła ze złem.

Miłość do czarnoksiężnika

Pearl poznała przystojnego Antona i zakochała się w nim ze wzajemnością. Kiedy okazało się, że jest on czarnoksiężnikiem, Pearl zawahała się, po której stanąć stronie. Miłość wzięła jednak górę i Pearl przeszła na złą drogę.

Anton namówił P. Russel do próby zabicia kuzynek i odebrania im mocy. W obawie, że kuzynki się przygotują podarował swojej kochance amulet, który chronił
250px-Pear amulet.png

Amulet wchłania atak cyrokinezy Phoebe Bowen.

ją przed wszystkimi mocami i zaklęciami.

Anton postanowił zwiększyć jeszcze bardziej siłę Pearl. W tym celu nakłonił ją do wypicia eliksiru, która zwiększyła jej moc pyrokinezy trzykrotnie. Anton przybrał postać ukochanego Priscilli Baxter i próbował ją udusić. Tymczasem P. Russel miała czekać na jego znak, by zaatakować Phoebe Bowen. Priscilla jednak krzyknęła, zdradzając plan, więc Pearl nie czekała i próbowała unicestwić kuzynkę. Nie udało się jej to jednak, bo P. Bowen zniwelowała jej moc swoją pyrokinezą . W klubie wybuchła panika. Wszyscy uciekali w popłochu. P. Baxter udało się ogłuszyć i uciec Antonowi. Kiedy Phoebe siłowała się z Pearl, Priscilla uniemożliwiła ucieczkę złej kuzynki zakładając jej sznur na szyję. Phoebe zerwała amulet z szyi Pearl i razem z P. Baxter unicestwiły Pearl klątwą, która obejmie również jej przyszłe wcielenie - Phoebe Halliwell.

Odrodzenie

W 1999 r. przyszłe wcielenie Pearl - Phoebe Halliwell otrzymuje ostrzeżenia z poprzedniego życia. Poznaje całą historię i próbuje uratować się przed klątwą. W tym celu udaje się do Christiny Larson, której P. Russel zniszczyła lalkę, gdy ta była małą dziewczynką. Christina twierdzi, że nie wie gdzie jest naszyjnik. Zdesperowana Phoebe pisze zaklęcie, przez które zamieni się ciałem z poprzednim wcieleniem. Okazuje się, że Anton uwięził prawdziwą Christinę , a sam przybrał jej postać. Pearl odradza się w nowym ciele. Okazuje się jednak, że to Anton ma amulet i zakłada go swojej ukochanej. Wspólnie wracają do domu Czarodziejek i próbują zabić przyszłe wcielenia Phoebe Bowen i Priscilli Baxter - Prue i Piper. Kolejny atak nie udaje im się, bo Prue odbija płonienie rzucone przez Peral w Antona. Czarownik zostaje unicestwiony. Siostry ogłuszają Pearl i zabierają jej amulet. Phoebe wraca do swojego ciała i ponownie zakłada naszyjnik, który chroni ją przed klątwą, a Pearl ponownie ginie w poprzednim życiu.

Pyrokinesis.jpeg

Pyrokineza Pearl Russell.

Występowanie

Sezon 2

Pardon My Past

Sezon 8

Generation Hex

Galeria

Ciekawostki

  • Według tego co powiedziała Phoebe Halliwell, Pearl miała tyle samo lat jak zmarła, ile Phoebe w 2 sezonie.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki