Fandom

Projekcja

837stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Projek
Wyatttoys.gif

Wyatt używa projekcji by ożywić zabawki

cja 
to moc, która pozwala jego włascicielowi manipulować rzeczywistoscią. Jest bardzo rzadko spotykana. Posiadają ją na pewno Wyatt Halliwell, Billie Jenkins. Wiemy jednak ze słów Phoebe iż taka moc zdarza się wśród czarownic. Polega ona na urzeczywistnianiu własnych pragnień i myśli. Poprzez odpowiednią stymulacje włąsnymi emocjami i myślami, czarownica z tą mocą jest w stnaie projektować wytwory własnego umysłu do rzeczywistości. Dzięki tej mocy Billie zmieniła własnych rodziców w płatnych morderców, a w złości pozbawiła kwiat życia.

Często ta moc uważana jest za najpotęzniejszą, ze względu na Billie, która została nazwana Mocą Najwyższą lub Mocą Ostateczną. Jest to jednak stwierdzenie błędne, ponieważ Moc Najwyższa wymaga tzw. Klucza, dzięki któremu jest w stanie unicestwić każdego demona. Ów kluczem była Christy Jenkins, siostra Billie. Według zasad serialu projekcja sama w sobie jest mocą bardzo potężną, jednak jako jedna moc nie jest w stanie unicestwić każdego zła. Podobnie często projekcja myśli mylona jest z projekcją dotyku.

Projekcja myśli jest również zaawansowaną formą Projekcji dotyku i Materializacji.

Użytkownicy

Więcej z Fandomu

Losowa wiki