Fandom

Molekularne unieruchomienie

Przekierowano z Spowalnianie Molekuł

837stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze2 Udostępnij
PiperFreeze.gif
Molekularne unieruchomienie to moc polegająca na zwolnieniu ruchu molekuł, co daje efekt zatrzymania czasu, stąd też potoczna nazwa tej mocy "zamrażanie". Jest to pierwsza i oryginalna moc Piper, choć przez cały serial widzimy ją w wykonaniu innych bohaterów.

Pierwotnie Piper aktywowała tą moc i używała jej gdy była przestraszona lub gdy wpadała w panikę. Z początku wydawać się może, że Piper potrzebuje specjalnego ruchu dłoni aby użyć tej mocy, jednak wraz z serialem można było dostrzec, że mogła używać tylko jednej ręki a w 3 sezonie machnęła plastikową różdżką (kiedy przebrana była za wróżkę na Halloween) i jej moc wtedy zadziałała. Na początku moc Piper miała bardzo wiele ograniczeń: w odcinku z Wendigo dowiedzieliśmy się iż może ona zamrażać tylko w pomieszczeniach i terenach zamkniętych, i wszystko co chce zamrozić musi być w linii jej wzroku. Niebawem jednak zaszły wielkie zmiany w jej mocy. Mogła zamrażać niemal wszędzie i niemal wszystko. Była w stanie zamrażać tylko wybrane obiekty, całe sale i pomieszczenia a także odmrażać poszczególne części ciała.

W 2 sezonie dowiadujemy się, że moc zaawansowanego zamrażania pozwala na dosłowne zatrzymanie molekuł na wielkich terenach, nawet dzielnicach miast. Wiemy również, że Piper już w 4 sezonie była w stanie zamrozić demony tak potężne jak Sykes czy Belthazor (aczkolwiek nie na długo - z powodu ich mocy Dostosowania), natomiast w sezonie 8 spowolniła ruchy członków Triady, ponieważ byli oni zbyt potężni, jednak samo to, że doszło do spowolnienia, świadczy o wielkiej mocy Piper. Użytkownicy mocy:

Więcej z Fandomu

Losowa wiki