Fandom

Wyrocznia

837stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Seer jest demonem wyższej hierarchii, który potrafi wywoływać wizje, aby widzieć następne wydarzenia. Istnieje ponad kilka tysięcy lat i służyła kilku Źródłom Wszelkiego Zła, jako najwyższy doradca i wyrocznia. W 4 sezonie jest ona najwyższym doradcą Źródła Wszelkiego Zła. Posiada bardzo dobrze rozwinięty dar wizji, które może przekazywać i ukazywać innym posiadaczom tego daru (jak Phoebe w "Womb Rider"). Jej sposobem teleportacji jest błyszczenie, posiada również moc zdalnej teleportacji, a także jak dowiadujemy się z sezonu 5 posiada pewne zdolności pyrokinetyka.

W odcinku "Charmed and Dangerous", Seer doradza Źródłu i otrzega go, że Czarodziejki są na tyle potężne aby go unicestwić. Wtedy też Alastor uwalnia Hollow, a Seer przerażona nieodpowiedzialnością władcy podziemia pomaga czarownicom unicestwić Alsatora. Później też dowiadujemy się, iż było to ukartowane i Seer dążyła do tego aby nowym Źródłem został Cole Turner i zapłodnił Phoebe tworząc w ten sposób najpotężniejsze dziecko zła jakiekiedykolwiek istniało. Niestety Cole zostaje unicestwiony, a Phoebe stara się okiełznać cielesną powłokę Antychrysta. Seer jednak porywa Czarodziejkę do Podziemia i dzięki mrocznej magii przenosi płód do swojego ciała. Niespodziewanie jednak ów dziecko ma tak wielką moc, że Seer nie jest w stanie jej kontrolować i dochodzi do jej samounicestwienia.

Seer po raz ostatni widzimy w 5 sezonie, kiedy Cole we współpracy z Avatarami stworzył alternatywną rzeczywistość, w której Seer nadal służy Źródłu ale i pomaga Belthazrowi w przejęciu kontroli nad Podziemie, za pomocą tego samego dziecka.
670px-The Seer1.jpg

Seer ma wizje

Księga Cieni

799px-TheSeer.jpg

Seer, Księga Cieni

Seer

Demon wyższej hierarchii

który istnieje już od tysięcy

lat. Ze względu na swój potężny

dar jasnowidzenia, jest ona głównym

doradcą Źródła. Pomagała i wspierała

już kilka różnych hostów Źródła.

Potrafi ona rzucać czary i przygotowywać

magiczne misktury. Jest mistrzynią czarnej magii.

Zabija jednak tylko wtedy, kiedy musi.
798px-SeerMaterialize.jpg

Seer materializuje się w błyszczeniu

Księga cieni.jpg

księga cieni

Występuje

Seer występuje w sumie, w 8 epizodach:

Season 4 -

  • Charmed and Dangerous
  • The Three Faces of Phoebe
  • Marry-Go-Round
  • The Fifth Halliwheel
  • We're Off to See the Wizard
  • Long Live the Queen
  • Womb Raider

Season 5 -

  • Centennial Charmed

Moce

Seer jest wyrocznią co oznacza że ma bardzo rozwinięty wachlarz mrocznej magii: to znaczy że może rzucać zaklęcia bez korzyści osobistych jak każdy demon. Jej moce umożliwiają jej zamieniać ludzi ciałami, zamiane ciąży (co widzimy w serialu) i uwalniać zakazane demony takie jak Tall Man oraz tworzyć klatki z czarnej magii.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki