Fandom

Zalazłeś mi za skórę

837stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

 "Zalazłeś mi za skórę" - drugi odcinek pierwszego sezonu, a tym samym drugi całego serialu Czarodziejki.

Streszczenie

Opis

W sąsiedztwie sióstr giną piękne, młode kobiety. Piper zaczyna się interesować tą sprawą. Phoebe grozi śmiertelne niebezpieczeństwo. Dziewczyna poznała sławnego fotografa i zgodziła się pozować mu do zdjęć. Nie podejrzewa, że mężczyzna ma złe intencje. Wykorzystuje ciała zamordowanych kobiet, by poprawić własną urodę. Tymczasem Prue otrzymała pracę w domu aukcyjnym i zastanawia się, czy powinna wyjawić pracodawcom, że jest czarodziejką.

Szczegółowe streszczenie

W San Francisco występuje coraz więcej porwań kobiet. Phoebe poznaje pewnego fotografa, Stefana, który, jak się później okazuje, jest demonem Javna, który zabija kobiety i zabiera im młodość. Phoebe grozi wielkie niebezpieczeństwo. Tymczasem Prue poznaje Andy'ego i spędza z nim noc. Okazuje się, że Andy jest policjantem, przez co Prue czuje się zagrożona. A Piper myśli, że jej moce są złe, choć okazuje się, że tak nie jest. Phoebe ma wizję, w której demon ją więzi i odbiera jej młodość, jednak, gdy chce uciec, Javna (demon) ją porywa. Czarodziejki obracają w proch Javne, wypowiadając zaklęcie.

Obsada

Główni bohaterowie 

Drugoplanowi bohaterowie

Trzecioplanowi bohaterowie

  • Julie Araskog jako Darlene
  • Tamara Lee Krinsky jako Tia
  • Ben Caswell jako Max Jones
  • Ralph Manza jako Starszy mężczyzna
  • Todd Feder jako Ekspedient
  • Lou Glenn jako Stolarz

Magiczne uwagi

Księga Cieni

Javna

Javna karmi się przez jeden tydzień w roku, kradnąc siły życiowe od młodych... ...wzywając czarne moce Złego Oka aby uzyskać wieczną młodość.

Ręka Fatimy

Prorok Mahomet już kilka wieków temu
Wzywał, by posłać Javnę
Z powrotem do Piekła

Zaklęcia

To zaklęcie przywołuje Rękę Fatimy by unicestwić Javnę. Kiedy jest rzycone, zwierzęta na stronie księgi pojawiają się na ręce rzucającego. Magia tych zwierząt łączy się w jeden promień energii który wystrzela z ręki rzucającego czar i spala Javnę na śmierć.

Oko złe na ciebie patrzy
Niechaj niebawem zgaśnie
Ugnij się przed Mocą Trzech
Oko Ziemi, oko złe

Moce

  • TelekinezaPodstawowa moc Prue. Użyła jej by przysunąć krem do kawy, wylać tusz z długopisu, zacisnąć krawat i przez co prawie udusić swojego byłego szefa, aby aspiryna przyleciała do jej dłoni w aptece i atakować Jeremy'ego.
  • Spowalnianie MolekułPodstawowa moc Piper. Użyła jej by zamrozić Szefa Moora i Jeremy'ego.
  • WizjePodstawowa moc Phoebe. Pierwszą wizję miała gdy jechała na rowerze i zobaczyła jak samochód uderza w nastolatków oraz jak zaklęcie Piper podziałało na Jeremy'ego.
  • Wysysanie życia: Użyte przez Javnę do wyssania sił życiowych jego ofiar by przywrócić sobie młodość.
  • Przesunięcie wieku (poprzez Wysysanie życia): Magia Javny spowodowała, że jego ofiary postarzały się błyskawicznie.

Demony

  • Javna - demon niskiego poziomu który wabi młode kobiety do jego jaskini i kradnie ich młodość.

Zobacz też

LISTA ODCINKÓW SEZONU 1

1. „Właśnie tak przychodzi magia
2. „Zalazłeś mi za skórę
3. „Dziękuję za przyjazd
4. „Umawiając się z trupem
5. „Zaklinacz snów
6. „Wesele z piekła rodem
7. „Czwarta siostra
8. „Prawda leży daleko... i boli
9. „Czarownica wróciła
10. „Czarodziejskie zło
11. „Wyczyny Claya

12. „Potwór Wendego
13. „Poprzez strach do wieczności
14. „Sekrety i faceci
15. „Czy w tym domu jest Straszydło?
16. „Która z was to wiedźma Prue?
17. „Epizod w latach 70.
18. „Kiedy źli czarodzieje stają się dobrymi
19. „Oślepieni
20. „Potęga dwójki
21. „Miłość rani
22. „Déjà Vu wciąż od nowa

Sezony: Sezon 1 | Sezon 2 | Sezon 3| Sezon 4| Sezon 5|Sezon 6|Sezon 7|Sezon 8

Więcej z Fandomu

Losowa wiki